zaterdag 12 april 2014

Welkom!

Welkom op mijn blog!

Nu het haken heel erg in is, ben ik daar weer ijverig mee begonnen. Ik kom zoveel leuke dingen tegen op internet dat ik daar erg enthousiast van word.
Op dit moment ben ik druk bezig met het omhaken van potjes. Ik heb veel mensen daar al blij mee mogen maken. Leuk met een waxinelichtje, wat prachtig is met het opengewerkte haakwerk. Maar je kunt er ook bollen of een klein plantje in zetten. Ik geef ze vaak op een leuk dienblad.
Omdat er zoveel mensen enthousiast gereageerd hebben, wil ik ze gaan verkopen. Op Koningsdag op de rommelmarkt in Sliedrecht wil ik de potjes aanbieden. En ook op 10 mei is er een tuinfair bij ons in de straat. Ze zijn te koop voor €3,75 per stuk.
Ik maak ze ook op bestelling. Stuur me een mailtje als je dat wilt.

Ik hoop je de komende tijd wat te laten zien waar ik bezig ben.

Lees je mee?
Groetjes, Mieke

1 opmerking: