maandag 28 april 2014

Terugblik op Koningsdag!

Daar stond ik dan! Op de vrijmarkt in Sliedrecht. Om zes uur waren wij er. Samen met onze dochter en mijn broer en neef een plek bemachtigd.
Zij stonden met tweedehands spullen en ik met mijn haakcreaties.
Wat vond ik het spannend! Wat vindt iedereen ervan?

Het was nog erg koud 's morgens, maar toen de zon kwam, was het heerlijk!! Wat hebben we het getroffen met het weer.
De mensen kwamen zeker bij mijn creaties kijken en waren nieuwsgierig. Ook mensen die zelf konden haken, deden ideeën op.
Ik heb in totaal 9 potjes verkocht.  En nog een bestelling van mijn nicht die het leuker vindt om 2 gelijke potjes naast elkaar te zetten.

De enige tak die ik had mee genomen, was ook zeer enthousiast ontvangen. Ik ben benieuwd hoe het bij deze mevrouw in haar huis hangt. Wie weet ziet diegene dit naar aanleiding van mijn visitekaartje, die ik aan meerdere mensen heb meegegeven.
Ook de onderzetters vonden ze leuk.

Zaterdag 10 mei is de TUINFAIR in de Schoutsweer in Hardinxveld-Giessendam. Ik ben nu bezig met nieuwe aanvullingen.
De onderzetters, een aantal takken met leuke potjes ben ik nu aan het haken. En ik denk dat ik setjes ga maken van de gehaakte waxinelichtjes die ik nog heb.

Dus druk, druk, druk aan de haak!!!!!! Leuk, leuk, leuk!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen