zondag 4 mei 2014

Druk met haken

Afgelopen week, als ik even tijd had, bezig geweest om de potjes te haken voor aan de tak. Nou, dat valt niet mee als de kinderen vrij zijn en je daar ook weleens een dag mee weg bent. Maar dat is ook gezellig!

Gelukkig is er dit weekend meer van gekomen. Ik heb nu potjes gehaakt voor 4 takken. Deze wil ik klaarmaken voor zaterdag. Dus afwerken met een lintje of touwtje en een bedeltje. IJzerdraad om alle potjes. Dus daar ben ik nog wel even zoet mee.

Ook nog onderzetters gehaakt in de kleur taupe, maar zal voor de helft nog afgewerkt worden met de witte spiraalrand.
Dan nog kleurrijke onderzetters haken als ik tijd heb.
Ook deze weer netjes verpakken.

En het lijkt me leuk om setjes te maken van de gehaakte potjes en deze in te pakken in cellofaan.

Genoeg te doen dus. Wel leuk als dit straks weer op de tafel staat voor de verkoop.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen