zondag 11 mei 2014

Tuinfair in het water gevallen?

Het weer beloofde niet veel goeds. En eigenlijk wilde ik daar niet aan.  Maar ja, op een gegeven moment moet je dat wel onder ogen zien. Dus toch maar zeilen gespannen voor het huis tot over de linden. Mijn ouders hadden nog een groot oranje zeil. Dat werkte goed. We stonden uit de wind en heel belangrijk droog!! Maar helaas, met zulk weer komen er veel minder mensen kijken. De mensen die zijn gekomen zijn de bikkels, die in regen en kou kwamen. Wij hebben de buurvrouw van een paar huizen verder met haar spulletjes onderdak gegeven onder ons zeil. En dat was gezellig.
We hebben wel wat kunnen verkopen, maar nooit zoveel als met beter weer. Dat was echt jammer.
De takken zijn er allemaal nog, dus als iemand interesse heeft??  Dan hoor ik het graag!

Zelf heb ik ook nog gedeeltelijk een rondje gelopen. Er was genoeg te koop. Ik ben niet bij iedereen wezen kijken, want je wilt niet al te lang bij je spullen wegblijven.
Al met al was het wel een leuke dag. En ze willen het volgend jaar waarschijnlijk weer organiseren.

Ik heb mezelf vandaag de regenboogonderzetters cadeau gedaan. Ik vind ze superleuk!

Ja, en nu?? Wat ga ik nu eens haken? Ik heb nog een kleine bestelling van de buurvrouw die bij ons stond voor 2 kleine potjes met hengsel.
Ook wil ik graag nog kraamcadeautjes haken, ook om zelf weg te geven. En mijn moeder vindt het ook leuk om pannenlappen van mij te ontvangen.
Dus er is nog genoeg om te haken.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen