donderdag 4 september 2014

Even bijpraten....

Zo, de vakantie zit er weer op helaas.
In de tussentijd wel wat projecten gehaakt, zoals een knuffeldoekje en nog een tissuedoos, die iemand erg leuk vond toen ik hem gaf aan mijn schoonzus.




Nu ben ik met een luierzakje bezig, maar die kun je beter gewoon naaien. Dat heb ik ook al eens gedaan; dat gaat wat sneller. Maar het zal vast wel wat gaan worden uiteindelijk. Als het klaar is zal ik de foto laten zien.

Tijdens mijn vakantie kreeg ik een foto doorgemaild van mijn tante. Ze heeft 2 potjes via mij gekregen met hyacinten. Daar heeft ze een prachtige fotokaart van gemaakt. Hoe leuk is dat!
Haar dochter verkoopt prachtige fotokaarten, ook met Bijbelteksten.

 
Ook heb ik in opdracht een boxzak gemaakt. Hij is weer erg leuk geworden en werd enthousiast ontvangen.
 
 
Binnenkort ga ik 6 stoelhoezen naaien. Daar heb ik al een model voor gemaakt. maar bij Ikea nog een ander idee gezien, dus wie weet ga ik het nog wat aanpassen. Deze maak ik voor vrienden van ons.
 
Genoeg te doen en ik hoop binnenkort weer iets leuks te kunnen delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen